Ziggo whitepaper

Enkele jaren was Ziggo regelmatig in het nieuws en op de televisie vanwege dramatisch slechte klantenservice. Een nieuwe interim Vice President Customer Relations bezwoer de crisis en startte een transformatie naar een klantvriendelijke en high performance customer care organisatie. Vitrum adviseurs ontwikkelden een creatieve en resultaatgerichte veranderaanpak en begeleidden gedurende twee jaar de transitie. Lees in bijgaand artikel hoe het veranderproces was ontworpen, hoe de resultaten van de verandering werden gemeten en hoe een all time high klanttevredenheid werd gerealiseerd.  Vraag de volledige Whitepaper aan en lees hoe meer dan 1.500 call agents en monteurs werden betrokken en zich tot passievolle en high performing medewerkers ontplooiden!

Vul onderstaand formulier in en u ontvangt de link naar de whitepaper per e-mail.

Interim HR

Vitrum ondersteunt niet alleen bij het uitzetten van een toekomstgerichte P&O-strategie en bij het realiseren van uw P&O-doelen, maar óók bij het opleiden van P&O professionals. Verder...