Boek ‘High Impact Learning; Meer rendement uit opleiden in Klant Interactie Centers’

highimpactlearning-voorkant_150x214Het succes van organisaties wordt vaak bepaald door de mate waarin zij in staat zijn te blijven innoveren. Steeds betere producten en service bezorgen organisaties een hogere klantwaardering, met als gevolg dat de klant de diensten aan anderen graag zal aanbevelen. En als de klant enthousiast is zal hij meer kopen en daardoor het succes van de organisatie vergroten. Deze klantwaardering wordt in hoge mate bepaald door de ervaring die een klant heeft met de medewerkers. De kwaliteit van de performance van medewerkers die direct contact hebben met de klant, op welke wijze dan ook, is daarom van groot belang. Continu leren van de klant, over producten en in het werkproces is in organisaties dan ook cruciaal.

Eric Mooijman, partner bij Vitrum,  is een van de auteurs van het boekje High Impact Learning; Meer rendement uit opleiden in Klant Interactie Centers. In het zesde deel  van de serie Thema’s en inzichten in klantinteractie, staat de praktijk  van leren en opleiden binnen Klant Interactie Centers centraal. Het is het zesde onderzoek in de reeks kwartaalonderzoeken van de Stichting Klant Interactie Research Centrum. KIRC heeft als doel om ontwikkelingen  en inzichten onder de aandacht te brengen van de professionals in de branche. Elk kwartaal voert KIRC een onafhankelijk onderzoek uit, waarvan de resultaten in de vorm van een publicatie beschikbaar worden gesteld.

Klik hier om Voorwoord en Inleiding van High Impact Learning te lezen.

Wanneer u interesse heeft in het boekje High Impact Learning kunt u contact opnemen met Eric Mooijman via telefoonnummer 0341274440.