Leren gebeurt steeds meer op de werkplek via moderne digitale leermethoden en mobile learning: leren via de smartphone of tablet “just in time, just in place en just enough”.
Leren gebeurt steeds meer op de werkplek via moderne digitale leermethoden en mobile learning: leren via de smartphone of tablet “just in time, just in place en just enough”.
Leren gebeurt steeds meer op de werkplek via moderne digitale leermethoden en mobile learning: leren via de smartphone of tablet “just in time, just in place en just enough”.

Het uitvoeren van een digitaal klanttevredenheidsonderzoek naar het imago en de vindbaarheid van de opleidingsafdeling of academie, de processen, het leeraanbod, de toegepaste leersystemen en de kwaliteit van de medewerkers van de opleidingsafdeling. Deze meting vormt de basis voor een nieuwe opleidingsstrategie of een L&D-optimalisatie programma

Het ontwikkelen en implementeren van een 21e-eeuwse Opleidingsstrategie en Opleidingsvisie en missie

Het ontwerpen, inrichten en positioneren van een moderne en klant gedreven opleidingsafdeling die een hoge meetbare toegevoegde waarde levert aan de organisatie

Het analyseren, herontwerpen en optimaliseren van processen op het gebied van leren en ontwikkelen via lean (six sigma) methoden, zodat deze zonder belemmeringen verlopen, voldoen aan compliancy eisen en een hoge klanttevredenheid scoren;

Het ontwerpen implementeren en leiden van programma’s voor het digitaliseren van opleidingsprocessen en het invoeren van employee of management self services op het gebied van leren;

Het selecteren en implementeren van leerapplicaties zoals Leer (Content) Management Systemen, kwaliteitspasporten, Leerportals en leercontentaanbod

Het ontwerpen en inrichten van L&D analytics dashboards

Het meten en verbeteren van de leercultuur binnen de organisatie via een moderne digitale tool

Het uitvoeren van een digitaal klanttevredenheidsonderzoek naar het imago en de vindbaarheid van de opleidingsafdeling of academie, de processen, het leeraanbod, de toegepaste leersystemen en de kwaliteit van de medewerkers van de opleidingsafdeling. Deze meting vormt de basis voor een nieuwe opleidingsstrategie of een L&D-optimalisatie programma

Het ontwikkelen en implementeren van een 21e-eeuwse Opleidingsstrategie en Opleidingsvisie en missie

Het ontwerpen, inrichten en positioneren van een moderne en klant gedreven opleidingsafdeling die een hoge meetbare toegevoegde waarde levert aan de organisatie

Het analyseren, herontwerpen en optimaliseren van processen op het gebied van leren en ontwikkelen via lean (six sigma) methoden, zodat deze zonder belemmeringen verlopen, voldoen aan compliancy eisen en een hoge klanttevredenheid scoren;

Het ontwerpen implementeren en leiden van programma’s voor het digitaliseren van opleidingsprocessen en het invoeren van employee of management self services op het gebied van leren;

Het selecteren en implementeren van leerapplicaties zoals Leer (Content) Management Systemen, kwaliteitspasporten, Leerportals en leercontentaanbod

Het ontwerpen en inrichten van L&D analytics dashboards

Het meten en verbeteren van de leercultuur binnen de organisatie via een moderne digitale tool
Vitrum adviseurs beschikken over een moderne en wetenschappelijk valide digitale tool om de leercultuur van een organisatie te meten en te visualiseren. Via deze tool maken de gecertificeerde Vitrum-adviseurs snel, objectief en factbased inzichtelijk waar het verbeterpotentieel van de leercultuur zich bevindt, welke cultuuraspecten behouden en versterkt moeten worden en welke ontwikkelacties nodig zijn.
Vitrum adviseurs beschikken over een moderne en wetenschappelijk valide digitale tool om de leercultuur van een organisatie te meten en te visualiseren. Via deze tool maken de gecertificeerde Vitrum-adviseurs snel, objectief en factbased inzichtelijk waar het verbeterpotentieel van de leercultuur zich bevindt, welke cultuuraspecten behouden en versterkt moeten worden en welke ontwikkelacties nodig zijn.

Schets/ voorbeeld o.b.v MTO uit demo
Wil je een demo van de tool om de leercultuur te meten of heb je behoefte aan vervolgcontact

Opstellen van opleidingsbeleid passende bij actuele HR-thema’s als inclusiviteit hybride werken en werkplekleren



De inrichting, positionering, organisatie en management van opleidingsafdelingen



De inzet van big data voor learning analytics voor het afleggen van verantwoording over de prestaties van de opleidingsafdeling

Opstellen van opleidingsbeleid passende bij actuele HR-thema’s als inclusiviteit hybride werken en werkplekleren



De inrichting, positionering, organisatie en management van opleidingsafdelingen



De inzet van big data voor learning analytics voor het afleggen van verantwoording over de prestaties van de opleidingsafdeling

