Adviseurs en consultants krijgen steeds meer te maken met disrupties die het toepassen van 20e-eeuwse adviesaanpakken belemmeren. De klant wordt kritischer, wil 'instant advies' en verwacht dat de adviseur technologie betrekt bij zijn advies. Hoe kun je inspelen op deze disrupties en een onderscheidende indruk bij je klant achterlaten? Ook van HR-adviseurs wordt verwacht dat zij optreden als business partner en dat zij ook zo gezien worden door hun klant. Lees in bijgaand artikel hoe je die rol kan ontwikkelen in samenwerking met je klant.
Follow us to receive the latest news!
Follow us to receive the latest news!
<:optin-form-placeholder>
In dit artikel
Inhoudsopgave
13 september 2022
HR advies en HR business partner: Hoe blijf je als adviseur relevant en onderscheidend voor je klant? (artikel)
Over de schrijver
Drs. Eric Mooijman MBA startte zijn loopbaan als manager van een instituut voor bedrijfsopleidingen en werkte daarna ruim 10 jaar bij KPMG Consulting als adviseur en partner bij de adviesgroep HR, Change Management en Ondernemingsbesturing. In 2000 startte hij Vitrum Consulting. Inmiddels is hij ruim 30 jaar als consultant en advies werkzaam.Zijn consulting diensten richten zich op organisatieontwikkeling, optimalisatie van complexe HR- en L&D-afdelingen en digitalisering van bedrijfsprocessen. Om bij te blijven bij de 21e-eeuwse technologisch ontwikkelingen, haalde hij in 2014 MBA Business & IT bij Nyenrode en in 2017 een Lean Six Sigma Black Belt certificering.
Anderen bekeken ook
Reactie plaatsen