Organisatieontwikkeling: Ziggo’s programma naar high performance Customer Care afdeling (artikel)
13 september 2022 

Organisatieontwikkeling: Ziggo’s programma naar high performance Customer Care afdeling (artikel)

Ziggo had lang last van klachten over prestaties van de call centers en de monteurs. Om dit probleem duurzaam op te lossen ontwikkelde Vitrum adviseurs en Ziggo specialisten een organisatieontwikkelingsprogramma met als een high performing customer care organisatie te creëren. Lees in dit artikel hoe dit resultaat werd bereikt met een driejarig creatief en resultaat gedreven veranderprogramma, gericht op het integraal verbeteren van managers, medewerkers, teams en de organisatie, inclusief de samenwerkingsrelatie met outsourcepartners.

Over de schrijver
Drs. Eric Mooijman MBA startte zijn loopbaan als manager van een instituut voor bedrijfsopleidingen en werkte daarna ruim 10 jaar bij KPMG Consulting als adviseur en partner bij de adviesgroep HR, Change Management en Ondernemingsbesturing. In 2000 startte hij Vitrum Consulting. Inmiddels is hij ruim 30 jaar als consultant en advies werkzaam. Zijn consulting diensten richten zich op organisatieontwikkeling, optimalisatie van complexe HR- en L&D-afdelingen en digitalisering van bedrijfsprocessen. Om bij te blijven bij de 21e-eeuwse technologisch ontwikkelingen, haalde hij in 2014 MBA Business & IT bij Nyenrode en in 2017 een Lean Six Sigma Black Belt certificering.
Reactie plaatsen